SoM SoMmar

Kategori:

VAD har jag då haft för mig i väntan på det magiska datum som skulle ta mig ner till ny ort?
JO:
 
Maj månad rivstartades med ett dopp i älven
 
Vi hade filippinsk afton på jobbet
 
Syster och jag färdigställde tatueringarna. Ja, jag håller på att vrida av mig armen pga smärtan.
 
De här två sötnosarna tog studenten
 
Båten-säsongen inleddes med smarrigt sällskap samt 6 lager tröjor,
 
Några dagar denna sommar har ägnats åt vansinnigt rolig radioinspelning
 
Det blev mídsommar
 
Ett av sommarens 10 studiebesök på 4h-gårdar
 
På båten för 1 öl. Eller 23^^
 
Myziga ztunder
 
Standard kvällsfika
 
Som jag förmodligen åt med:
 
Mitt transportmedel this summer:
 
"Husdjur":
 
En glädjens dag: Antagningsbeskeden kom
 
Härlig stund. Som sagt
 
I övrigt har jag mest sett allsången eller Lotta på Liseberg i någon av mina gamlingars soffor.
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: