SLUTET ÄR NÄRA

Kategori:

Idag var sista dagen jag ställde larmet på 05.45 för att gå upp och jobba under maj månad. Två arbetsdagar (eller ja, kvällar är det ju) som ungdomsarbetare på sofieborg återstår och det är helt SINNESSJUKT att sju månader har passerat. Sen ska ju jag jobba där hela sommaren men det känns mer än ok skulle jag säga.
 
Jag ska alltså vara ledig från 15e maj till 1a juni.....och min stora fråga är: VAD SKA JAG HITTA PÅ? vad gör man när man är ledig? hur är det att ha intressen/liv/umgänge även på vardagar och kvällar?:-) tips mottages varmt
 
 
 

KOMMENTARER:

  • ELLA IGEN säger:
    2013-05-12 | 00:58:18
    Bloggadress: http://hejkalen.blogg.se

    KOM TILL SCHWEIZ FFS!!!!!!!! jag har ju för fan ett helt hus för mig själv. Det är inte så svårt att veta. seså, boka biljett nu.

    Svar: hade varit riktigt jäkla spännande och kul faktiskt!! Men ska ju till berlin med kersta också.. (:D!!)
    None None

Kommentera inlägget här: