Julafton 2013!

Kategori:

Vaknade för första gången en julafton ensam i lägenheten på kyrkogatan och kände ett uns av tomhet. 
Så mörkt. Så ensamt.
Grundade med en juleskum. Det E ju så gott på morgonen då smaklökarna är jättekänsliga och smakerna förstärks nåt enormt.
Tog en sista titt på min ljuvliga julbakgrund 
Låste dörrn
och gick
den mycket långa vägen, genom parken, till mor och far
blev väl bemött
vi väntade in en sista medlem
och strax efter 08.00 var alla samlade. Som bestämt.
Äntligen frukostdax
Och ligga på kökssoffan
Sedan sista avsnittet av bästjulkalendern
Cezzo hade tyvärr inte följt kalendern det här året
Men en familjebild kunde han ställa upp på sa han
om han fick trampa på paketen efteråt
Familypic
Sen kom gästerna
äntligen tid för att äta
1 av 5 omgångar
Eter det väntade alla
på att vi äntligen skulle köra julklappsleken. Jag vann en duschcreme
Hedenhöskram !!!
Kusinbild !!!!!
Sen öppnade familyn julklappar och jag fick det jag hade önskat mig: ett nytt nyckelband och ny vattenflaska. Nöjd.
 
:-).

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: