Jag klantar mig del 1. (för det lär komma fler)

Kategori:

Vet ni vad jag gjorde igår? Jo, jag skickade genom cyberspacets dumma värld iväg 4458 kronor till en Ola Kjellgren på seglaregatan 23 i Göteborg.
JA AV MISSTAG GIVETVIS. Jag hade "höjden av otur" för att citera en av alla kundtjänstkvinnor jag fick prata med igår. Kortfattat råkade jag göra en överföring istället för en bankgirobetalning när jag skulle (flera dagar för sent!!!!!) betala in hyran. Jag kallsvettades, drabbades av panik och fick svälja gråtklumpen när jag i en och en halv timme satt och fick hjälp av swedbank. Sen när jag väl hade uppgifter och kunde ringa till denne Ola så vill mig inte ens telefonlinjerna väl så samtalet bryts tre gånger. För var gång jag ringer upp och upprepar mitt pinsamma fail stiger pinsamhetsnivån till oanade höjder.
Men jag klara't. Tillslut. Nu återstår bara att se om herr Kjellgren är en hyvens man och för tillbaka mina pengar. Jag väntar med spänning på kvittot som visar på om det finns hopp om mänskligheten i Svea rike. 
 
 

KOMMENTARER:

  • IB säger:
    2013-08-03 | 19:44:31

    Vilken otur!!! Hoppas verkligen att det går bra.

Kommentera inlägget här: