September

Kategori:

Inledde månaden med ett försök till uppfräschning
 
Den 22a fyllde jag 22!!! Paket från päronen låg i brevlådan <3
 
Fikade på älskade Årummet 
 
och unnade mig TVÅ bakverk pga födelsedag
 
Sen var jag bjuden på middag hos Kerstin & Lars
 
Himla, himla gott
 
 
Sen har jag njutit av blommorna jag fick i present från Hanna
 
Har pluggat effectiv på fik
 
Och fått köa för att komma hem
 
Här har Elin tagit fram vilka tider glassbilen kommer till mig
 
Här väntar jag på min lokala cykelreparatör. Som måste gått på ecstasy eller liknande. Han fixade cykeln jäkla snabbt iaf!!
 
Här skulle vi quizza på Västgöta...där de...
 
..ställde frågor som dessa?????? syslöjd in my ass
 

KOMMENTARER:

  • Flippi säger:
    2015-10-19 | 19:31:00

    Åh pubquiz får vi göra när jag kommer hem!

  • Flippi säger:
    2015-10-19 | 19:31:01

    Åh pubquiz får vi göra när jag kommer hem!

  • Flippi säger:
    2015-10-19 | 19:31:02

    Åh pubquiz får vi göra när jag kommer hem!

Kommentera inlägget här: