12/11- VART TOG TIDEN VÄGEN?

Kategori:

En sak är saker.
Min hjärna har under de senaste 9 veckorna ansträngt sig lika mycket mycket som de senaste 4 åren. 
Jag är utmattad. 
Fylld av kunskap kanske ni trodde att jag skulle skriva?
Håhå jaja, om det ändå vore så väl. 
 
Anatomi-kursen visste jag skulle bli en stor del av mitt liv under 10 veckor den här hösten. Men att den sakta men säkert skulle knipa åt sig både livsglädje och ork till att göra något annat än att titta på svt play - det kändes aldrig troligt.
 
Andra negativa grejer just nu:
 
- Vattnet i Uppsala (åtminstone från min kran) smakar bajs. Det innebär att jag allt för ofta köper vatten på flaska samt dricker 4 l mjölk om dagen. 
 
- Min ringklocka på cykeln är glapp. Varje gång jag kör i ett vägparti som avviker från det normala släta, plingar  den. Folk vänder sig om. Varenda gång. Förvirrade. Själv tittar jag ner i marken alt. låtsas "mecka" med ringklockan.
 
- Jag har inga pengar att köpa en whiteboardtavla för. Skulle verkligen behöva det och vågar nästan påstå att det skulle vara avgörande för min studieframgång. 
 
Hejdå

KOMMENTARER:

  • mams säger:
    2015-11-13 | 22:54:44

    Är det ute med papper o penna nu för tiden? 😉

Kommentera inlägget här: