Hej hej hallå dagboken

Kategori:

Så mycket att berätta. Så lite ork till att sortera och skriva ett vettigt inlägg. 
 
Här kommer det som hänt i alla fall
 
I måndags: Olympiska spelen i ekoparken
 
Min grupp tog brons
 
Dagen efter: skola
 
Och dagen efter det: Min första VFU. (Verksamhetsförlagd utbildning = coolare ord än praktik)
 
På kvällen packade jag det viktigaste
 
Tog på mig nolle-outfiten
 
Föris med ssk gymnastics, rave:arna och ryttarna
 
Max med 2 fina fiskare
 
Linus och Sigrid mao
 
Sen när jag skulle cykla hem låg en tjej mitt i gatan och kved av smärta efter att ha ramlat med cykeln. Vi ringde ambulans och jag försökte som den 2 veckor gångna ssk-studenten jag faktiskt ändå är att trösta och behålla lugnet:----) Och fota.
 
Jag har matchat med denna dam och ätit buffé
 
Så var det dags för avslutning i fredags
 
Färgade hela håret till en vidrig orange nyans
 
Allt för spexet
 
På väg
 
Inväntar insläpp på Värmlands
 
 
Min första gasque!
 
 
Det var en kul kväll
 
Tills jag skadade fotjäveln och fick uppsöka vård dagen efter
 
KLANTIGT. och ONÖDIGT. och ONT.
 
Klart slut.
 

KOMMENTARER:

  • IB säger:
    2015-09-13 | 19:07:31

    trevlig vecka, men mindre trevligt slut. Hoppas det fungerar ändå. 🌹 ☕️ 😀😀

  • Jojsi (kussen) säger:
    2015-09-13 | 22:01:49
    Bloggadress: http://alwayslarrystylinson.blogg.se

    Du börjar plugget hårt märker jag ;) Nollning, leka färdigutbildad sjuksköterska och sen leka patient! Lärorikt värre alltså!!!

    Svar: Mycket hårt!! ;-) Det tar ut sin rätt såhär nån vecka senare... (förkyyyyyld) :(
    None None

Kommentera inlägget här: