How to make it in showbuiz

Kategori:

Jag lyckades hålla era frågor borta länge......
men inget varar för-"evigt".
Frågorna har samlats på hög. Likt ett brev på post centralen. Ögonen har varit hållna på mig länge nog..för att ryktena ska börja surra -Vad gör vi nu kör vi?
 
☆ Vad hände egänkligen på hemmet du bodde på?
svar: Inget varar för-"evigt". Vi ska alla den "roaden" vandra. Skillda åsikter skapade klyftor i relationen som ingen kunde "äta upp". Mor ville alltid att jag skulle gå i hennes i fotspår. 
 
☆Varför har du blivit så jävla sämst på att blogga?
svar: Im busy busy busy doing nothing. At all.
 
 
☆Hur fick din mamma reda på att du var prostituerad?
svar: Via "broschan" Cezar. Fan vilkem svikare. 
 
☆En liten fråga, vad handlar din bok om?
svar: Att alltid vara hungrig. Liksom kurrande panikhungry. I have a hunger deep in my heart and a cheeseburgare hjälper det inte.
 
☆Kan du hjälpa mig?
svar: Jag gör inte sånt. 
 
☆Drogar du?
svar: Beror på vad som menas med det. Röka vass är väl ändå inte att drogga??
 
☆ Tre saker du tycker är bäst i livet och tre mindre bra? 
svar: ros Kellys dagisfröken Jorge, modehus nu och elskotrar. ris: Stövlar som lecker, drygga kompisar till Celly och celluliter. 
Kommentera inlägget här: