Long time no see!

Kategori:

Men heliga Maria här har det visst inte hänt något sen den 26e.....
Fast i verkliga livet har desto mer skett. Läser nu till läkare och väntar smått till våren.. hohojaja känns fantastiskt att livet äntligen startat!
 
Nä ska lägga ner skämtandet. I helgen har jag levt loppan och känt mig riktigt ung och levande och härlig. De lediga dagarna har varit skitabra med undantag från några ynka störningsmoment:
- mina naglar som skulle behövt en klippning för bra många dagar sedan och som i fredags blev ojämna på jobbet och delade sig. Jag mådde på fullaste allvar psykiskt dåligt över detta och var tvungen att åka hem på rasten för att fila dem. 
- chipssmulorna i mitt rum som först kom dit under fredagsnatten..och som sen växte och blev fler under lördagsnatten. Need to dammsuga opp'et.
 
Nu sitter jag och söker på coola flashmobs på youtube och fällde två tårar när jag såg den här.. tycker inte överdrivet mycket om musikaler men det här var bara så genuint förtjusande.. och töntigt!!!
hahahaha so fun
 
 
 
Kommentera inlägget här: