hosthostkrax*

Kategori: Allmänt

här sitter jag igen. med en såndär riskudde på axlarna. det är tänkt att den ska lindra min värk som jag lider av i rygg och axlar. tänkte testa zoon-salva senare ikväll om riskudden inte skulle ge någon större effekt. och om salvan inte vill fungera så får jag väl i värsta fall ta till med akupunktur, på mig själv. det är väl bara att ta fram några nålar från sylådan och sedan sticka lite här och där.

I övrigt kan jag berätta att våran älskade katt inte mår särskilt bra.
vi satt vi middagen idag och diskuterade vad som kan vara anledningen till att han spytt 4 ggr/dag i 3 månader.

pappa trodde att det kunde ha fastnat något i strupen.
malin trodde att det var en inneboende i hans mage. typ en råtta av något slag.
mamma trodde ingenting- förutom att det skulle ordna sig.
jag då? - jag tror att han kommer dö.



                                                         vad döljer du för oss plutten?

KOMMENTARER:

  • c säger:
    2009-09-29 | 20:37:20
    Bloggadress: http://madebycassandra.blogg.se/

    åhh plutten!!

  • IB säger:
    2009-09-29 | 21:26:52

    Krya på er både du och Cesar. Kram IB

  • liinda säger:
    2009-09-30 | 08:18:23
    Bloggadress: http://lindaulfhielm.blogg.se/

    åh, stackars cezar. :( han MÅSTE bli bättre!

    krya på dig du med tillsan!

    kram!

  • Ms säger:
    2009-09-30 | 16:28:12

    Älsklingen. dö inteee

  • mams säger:
    2009-09-30 | 21:30:59

    Han ska ju få åka till sjukhuset nu vet du ju...ta blodprov o få hjälp!

Kommentera inlägget här: