bullbak och telefonpratande

Kategori: Allmänt



KOMMENTARER:

  • tonje säger:
    2009-03-31 | 20:28:29
    Bloggadress: http://lllifeofme.blogg.se/

    det där såg gott ut :O



    sv: Ja, det kanske han gjorde, alla låg säkert och snyftade i sina sängar, och grät sig till sömns.



    JAAAA, DET KOMMER BLI FETTTTTTTT KUL! :D

  • tonje säger:
    2009-03-31 | 21:17:40
    Bloggadress: http://lllifeofme.blogg.se/

    sv: MM nu är det klart :) Jag blev less på det svarta ...



    ASSÅÅ, HAHA, jag fick en bild i huvet om hur dom sitter i sin turnébuss och cuttar sig själva i armarna, FY vad hemskt HAHA!!!! tänk om det är sant... Jag skulle ha känt så efter den där spelningen...



  • lindaaa säger:
    2009-04-01 | 20:41:42

    oooh, vill smaka dom dära bullarna :D

    önksar att du var här, så att du kunde hjälpa mig med mitt SO-arbete!

    SO-arbete= uch&bajs&fy&kräk&blääääääx(

  • lindaaa säger:
    2009-04-01 | 20:42:40

    oooh, vill smaka dom dära bullarna :D

    önksar att du var här, så att du kunde hjälpa mig med mitt SO-arbete!

    SO-arbete= uch&bajs&fy&kräk&blääääääx(

Kommentera inlägget här: